2013. február 20., szerda

13.rész-London.:)





Sziasztok itt az új rész reméljük tetszeni fog:)

*Anita szemszöge*

Egy kis beszélgetés után Orsi hazament.Mi lefeküdtünk aludni mert holnap reggel indul a gép *.*
Reggel mikor felkeltünk elkezdtünk öltözködni
a ruhám:

Barbi ruhája:

Orsi ruhája:

Reggel mikor Orsi is megérkezett a fiuk bepakolták a bőröndöket a kocsiba,és elindultunk a repülőgép felé..kicsit rossz volt eljönni az otthontól hiszen még sosem mentünk ilyen messzire de hát biztosan nagyon jól fogjuk érezni magunkat:)
Megérkeztünk a repülőtérre , bepakoltunk a dolgainkat már szálltunk is volna be a repülőgépbe 
de utunkat állták  a fotósok és az újságírók:O de hát ki gondolta volna hogy ezek a vérszívók pont tudni fogják hogy hol leszünk -.-''
-ezek meg honnan tudják hogy itt leszünk??!-lepődöt meg Harry
Mi gyorsan felszálltunk a gépbe remélhetőleg nem fordítottak ránk nagy figyelmet:/
A fiukhoz pár fan is odafutott autogramot meg közös fotót kérni,az újságírók meg csak úgy bombázták a kérdésesekkel..
Valahogy kiszabadultak a fiuk azzal az ürüggyel hogy mikor Londonban lesznek tartanak egy sajtó tájékoztatót.
Mikor végre fel száltak a fiuk síri csend volt senki nem szolt 

semmit  láttuk a fiukon hogy nagyon zavarja őket azok a pletykák amit róluk mondtak..
Mi sem erre számítottunk arra gondoltunk , hogy minden rendben lesz és egész úton sokat hülyéskedünk://

*Barbi szm.*
 Leültem az egyik ülésre és gondolkodtam , hogy mi lesz most, mit csinálunk talán jobb lett volna ha el sem jövünk.A nagy gondolkodásból kizökkentett Liam :
-mi  a baj?-kérdezte
-á semmi-lehajtottam a fejem
-ne mondj ilyent, látom bánt valami-a szemembe nézett és felemelte a fejem
-most nem akarlak nyaggatni  a hülyeségeimmel-szólaltam meg
-dehogy! nekem bármit elmondhatsz:)-mondta
-nem gondoltam hogy elromlanak a dolgok azt hittem tökéletes lesz minden-mondtam
Aztán váratlanul megölelt a szemembe nézett -tudod hogy nekem bármit elmondhatsz.
Uram Isten hát ez annyira romantikus pillanat volt minden rosszat elfelejtettem *-*Pár óra múlva megérkeztünk Londonba leszálltuk a repülőgépről és elindultunk a fiuk lakása fele, szerencsére nem tudták hogy jövünk és nem voltak paparazzók csak pár rajongó akik nagyon kedvesek voltak.
Útközben Niallnek eszébe jutott hogy otthon nincs túl sok kaja :/ezert jó lenne ha valaki elmenne vásárolni,mi bevállaltuk a vásárlást..nem mertük a fiukra bízni
-akkor mi megyünk addig cuccoljatok be:)
-hej megyek én is veletek-futott utánunk Lou :))
-okey-mondtuk
Nem volt messze  a TESCO így hamar odaértünk.

Bementünk egy órát voltunk bent, abból fél óra volt kb. a vásárlás a többi meg csak hülyéskedés volt:))
Mikor kijöttünk akkor bepakoltunk  a kocsiba és elindultunk a fiuk lakása felé.Megérkeztünk és beraktuk  a kaját a hűtőbe  de senki sehol sem volt ,arra Louisnak megszólalt a telefonja
-halo...

-oké mindjárt ott leszünk;)

*Louis szemszöge*

Niall hívott hogy vigyem el a lányokat a Nando's-ba de ne mondjam el nekik hogy hova is megyünk
-öltözzetek lányok indulunk-kiabáltam fel az emeletre
-mi az???-futottak le
-elviszlek valahova úgyhogy siessetek! még átakartok öltözni?
-nem..ha nem mondod meg hova megyünk honnan tudjuk, hogy hogy öltözzünk!-jelentették ki a csajok

-így tökéletesek vagytok:D-mondtam siettetve a lányokat.
20 perc múlva megérkeztünk
Anitáékkal egész úton zenét halgatunk csak hogy véletlenül sem mondjam el hogy hova megyünk.
Bementünk a Nando's-ba és ott voltak mar a fiuk is mar persze Niall már kajált.


*Orsi szm.*
-bocsi lányok de már nem bírtam:'(-mondta nekünk Niall

-ugyan semmi baj :))-mondtam nevetve mert olyan vicces volt ahogy teli szájjal dumált.
Megkajáltunk szépen civilizáltan..nah persze annyit nevettünk ,hogy már alig tudtuk lenyelni az ételt...annyit hülyéskedtünk, nagyon jól éreztük magunkat.

Aztán jóval később elindultunk haza,útközben felhívtuk anyuékat ,hogy jól vagyunk mert csak sms-t küldtünk mikor leszálltunk a gépről.
Miután ''haza" értünk hát igen egy pár napig biztos itt fogunk lakni*.*

Na szóval Haza értünk és mindenki a szobájába ment át öltöztünk pizsamába mert elég későre járt, na de mi még nem voltunk annyira fáradtak.Leültünk a kanapéra és arra gondoltunk hogy nézzünk egy filmet,a fiuk a Horrora szavaztak ,nem volt beleszólásunk de nem voltunk oda az ötletért.A Fűrész 7-re döntöttek ,mivel még nem látták. Mi már láttuk de legyen karácsonyuk.
Ülés rend:
Louis-->Barbi-->Liam-->Én-->Harry-->Anita-->Zayn-->Niall

*Barbi szm.*
Mikor megkezdődött a film hát igaz , hogy már láttam de most nem éreztem magam a legjobban és az a sok vér meg minden..majd összetojtam magam ,gondoltam inkább kimegyek a konyhába és iszok valami hideget.Mondtam Liamnek , hogy mindjárt jövök..

Kimentem a konyhába de ott találtam a kis Ír manót is..éppen nem nagy meglepetésemre egy nagy szendvicset tömött be magába...én is sokat eszek de azért nem éppen ennyit.
-na mi a helyzet Barbi?-kérdezte teli szájjal
-semmi csak iszok..-mondtam
-nem vagy éhes csinálok szendvicset neked is-->

-nem kell köszi,csak egyél nyugodtam-nevettem el magam
-oké ahogy gondolod-majszolt tovább
Én ittam egy kis gyümölcs levet és visszamentem mozizni.
Leültem Liam mellé és a vállára dőltem ö meg átölelt és már nem is éreztem magam olyan rosszul*-*


*Anita szm.*
A filmet néztük és már nem tudtam oda figyelni Orsiék miatt... úgy nyalták-falták egymást Harryvel.

-Zayn nem ülhetnénk át a fotelbe?-mondtam Zaynek
-miért?-lepődött meg
-már nem tudom nézni a filmet itt mellettünk úgy cuppogtattnak -  mutattam rájuk
-oké de nem tudom hogy férünk el egy egyszemélyes fotelen:P
-majd megoldjuk-jelentettem ki
Valahogy elhelyezkedtem Zaynnek az ölében kissé vicces volt a helyzet de ezt a két gerlepárt a világért sem zavartuk volna meg.Szerintem nem nagyon figyeltek oda a filmre így el voltak ketten.Majd mikor véget ért a film mindenki ment aludni, Orsiék egy szobában aludtak, vagyis nem tudjuk hogy aludtak-e ...Barbi és Liam még nézték a TV-t és beszélgettek.
Mi felbarangoltuk az emeletre és én már kanyarodtam volna be a szobámba de Zayn megfogta  a kezem
-nem akarsz velem aludni?-nézet azokkal  a szép szemeivel


-hát de már beköltöztem a szobámba..-kerestem a kifogást
-de tudod minden egyes percet veled akarok tölteni amig itt vagy-nézett rám kiskutya szemekkel
.
Nálam ott volt a pont, hát hogy lehet ennyire helyes.

-jólvan- bólintottam mosolyogva
Lefeküdtünk az ágyba és hátat fordítottam neki

-fordulj meg!-morgott,  arra megfordultam
-Na így már jobb a kilátás -mondta
Adtam egy puszit a szájára de ez a puszi kezdett fokozódni már csókká , egyre hevesebben csókolóztunk már megmarkolta a fenekem és a pizsamámat tépkedte le rólam  mire én leálítottam.
-mi a baj? -lepődött meg
-semmi csak most nem ..kérlek-magyaráztam neki

Most mit gondolhat  a csókot is én kezdtem most meg leálítottam, de még nem akarom hogy megtörténjen.
-sajnálom...
-semmi baj majd ha te is akarod akkor :)-mondta
Nagyon megértő volt ezt nagyon szeretem benne.
Aztán átölelt és úgy aludtunk el..


A kövi rész 4 komi után következik.Addig is PuSsy nektek:*






6 megjegyzés:

  1. hát mit mondjak.....EZZZZZZZZZZZ AZZ OLDALLLLL nagyon vagány :)és a storyk is jok :)

    VálaszTörlés
  2. kovi kovi koviiiii :) mi jol elvagyunk Harry/vel :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://trulymadlydeeplylovewithyou.blogspot.hu/ lécci ezt is olvassátok el, és ha tetszik irakozzatok föl vagy legalább komizzatok(lehet negatív is)

      Törlés