2013. február 5., kedd

12.rész-a nagy bejelentés ;)



Sziasztok! Megérkezett az új rész! Mostanában elég zsúfolt a programunk de igyekszünk sietni:D nagyon sajnáljuk ,hogy ilyen keveset vagyunk! :(
Jó olvasást! puszi:*
-de ,hogy mehetnénk haza?-kérdezte Zayn Niall furcsa ki jelentésére
-Paulal megbeszélhetnénk ,hogy küldjön valahogy egy magán gépet...-Niall
-igazad van! ezt a hülye pletykát valahogy el kell intéznünk!-Liam
*Barbi szemszöge*
Anitával nagyon meglepődtünk mikor meghallottuk miről beszélnek a fiúk... Féltünk ,hogy hazamennek és és nem jönnek vissza többet és akkor vége az életünknek...:( A hazafelé út többi részét csendben tettük meg...otthon  gyorsan csináltunk ebédet és  miután  megebédeltünk és elpakoltunk leültünk a kanapéra .
Louis bekapcsolta a tévét de semmi normális nem ment az angol adásokon úgy .hogy elkezdtünk beszélgetni.
-akkor ti most hazautaztok...-mondtam szomorúan le hajtott fejjel..
-ha tudunk akkor igen-válaszolt Liam és megöklelt
-de ne aggódjatok minden rendben lesz és akkor visszajövünk-folytatta Liam
-igen most ezt mondjátok de mikor hazamentetek minden másképp fog alakulni-mondta Anita is szomorúan
De erre senki sem válaszolt csak Zayn magához húzta Anitát.
Anitával fogtuk magunkat és kimentünk a parkba.
-én megértem ,hogy el kell intézni ezt a pletykát de akkor is rosszulesik ,hogy elmennek-mondtam.
 Mind a ketten nagyon szomorúak voltunk és  kitört belőlünk a sírás...Nem akartuk ,hogy lássák  milyen szomorúak vagyunk így próbáltunk velük együttműködni...
*Harry szm.*
Fiukkal nagyon szomorúak voltunk ,hogy itt kell hagynunk a lányokat de Paul is jónak tartotta ,hogy hazamenjünk a pletyka miatt és tud küldeni nekünk gépet.
-de most mi van?  most nem kell szomorúak lennünk a lányok miatt!-csillant fel a szemem
- hogy  ,hogy nem itt kell hagynunk a szerelmeinket és ne legyünk szomorúak?  talán te nem vagy  szomorú  ,hogy itt kell hagyd Orsit?-kelt fel Zayn a kanapéról mérgesen
-jajj dehogy nem de én úgy értettem ,hogy talán ők is jöhetnének...vagy nem?-kérdeztem
-miért ne ! jó ötlet akkor megbeszéltük-mondta Zayn most már egy mosollyal az arcán
-de ez legyen meglepetés-mondta Liam és Louis
*Anita szm.*
Mi után kisírtuk magunkat és megittunk a kávézóban egy kávét haza indultunk. Mikor hazaértünk a fiúk Barbit és engem felhívtak a szobáinkba.

*Barbi szm.*

Miután Liam-al felmentünk a szobánkba , leültünk és elkezdtünk beszélgetni.
-nha...miről szerettetek volna beszélgetni mondjad!-mondtam Liamnek
-arról lenne szó...-vakarta a fejét Liam-...hogy az utazással kapcsolatban...

-bökd már ki!!-mondtam türelmetlenül
-tudod nagyon rossz ,hogy itt kellelne hagynunk titeket és tudom ,hogy nagyon nehéz lenne épp ezért...-de erre egy nagy sikítást halottunk a másik szobából amire felugrottam de Liam beakarta fejezni
-szóval azt akartam mondani...hogy TI IS VELÜNK JÖSZTÖK!!-ugrott fel Liam

Gyorsan , sikítva futottam ki a szobából de arra Anita leütött..gondolom ő is hozzám futott.
Miután feltápászkodtunk egymás nyakába ugrottunk :))
Ekkor megöleltük a többi fiút is ..
-de csak mi ketten megyünk vagy jön a többi lány is ?- Kérdeztük a fiúktól
-hát sajnos nem mert nincs elég hely de..-erre  beviharzott a házba Orsi és mindkettőnket a magasba emelt...(egy kicsivel nagyobb nálunk Orsi úgy hogy simán felemelt..:P)
Mi nagyon meglepődtünk és erre Orsi odafutót Harryhez és megkérdezte ,hogy "ugye ők is jönnek?" .
Erre mindenki röhögni kezdett és egymáshoz futottunk és csináltunk egy nagy ölelést. :D

-amúgy mikor indulunk?-kérdezte Anita
-jó lenne már holnap!-válaszolt Niall
-de még a szüleink nem is tudják!!-mondtam
-akkor szólunk!-mondta Anita
Felhívtuk őket de nem vették fel...
*Este*

egész délután hívogattuk amikor végre felvették.
-halo...-szólt bele Anita és én is mivel ki volt hangosítva és a fiúk a háttérbe a kanapén ültek és figyeltek

-sziasztok!ne haragudjatok ,hogy nem vettük fel de nem vittük magunkkal a telefonokat-mondta Anita anyja
-semmi baj jól vagytok?
-igen nagyon jól érezzük magunkat
-lenne egy kérésünk!-kezdtük el a mondókát
*mindent elmeséltünk ,hogy miért kell elmennünk ,hogy a fiúk is szeretnék stb...*
-de biztos,hogy jó kezekben lesztek?-kérdezték
-persze-mondtuk de nem mosolyogtunk
-akkor érezzétek jól magatokat-és letették
Mi egymásra néztünk és kacsintottunk egyet.
-na mi volt mit mondtak elengedtek?-bombáztak a kérdésekkel

-hát...elmagyaráztuk ,hogy miért megyünk és nagy nehezen megértették de...
-de mi?

-igen elengedtek megyünk veletek!!-ugrottunk a nyakukba
-de egy pillanat Orsi téged is elengedtek?-kérdezte Liam
-igen persze mikor Harry megmondta rögvest megkérdeztem és elengedtek :)-válaszolt




1 megjegyzés: