2012. december 19., szerda

1.rész-szánkózás

Itt az első réssz....iratkozatok, komizatok ha tetszik :) jó olvasást :) *PuSsY*         

    
*Barbi szemszöge*
Csütörtök reggel van...felébredek és elvégzem a reggeli teendőket és sietek Anitáni mert 7.30. és mindig ilyenkor indulunk suliba.

*Anita szm.*
Kicsit elaludtam de szerencsére időben elkészültem és nem Barbi kellett felkőlcsön :P (nem mintha már történtvólna ilyen). Hamar ideért Barbi és elköszöntem anyuéktól és elindúltunk a suliba.
Utközbe elmeséltük egymásnak az álmainkat és a mai órákról beszélgettünk.
Ugyebár hólnap félévzáró így nagyon unalmas a suli , nem attól ,hogy nem nagyon vannak órák hanem mert mindenki vakációs hangulatban van.
Siettünk haza mert megbeszéltük ,hogy este szánkozni megyünk (Barbiék utcájába mert nagy domb van és ilyenkor jeges és egy autó sem jár arra).

*Este*
Sajnos Bea nem tudott jönni mert belázasodott és igy természetesen Bence se jött.
Kitty azért nem jött mert nem vólt kedve és mi nem erőltettük.
Orsi a háta miatt nem jött (de arról majd később többet megtudtok).
Szóval lányok csak ketten maradtunk , mert más lány osztálytársunk nem idevalósi.
 De ott vóltak a fiuk akiket nagyon szeretünk és velük mindig jól érezzük magunkat:)
A dombtető a mező szélén van ott már senki sem lakik és a fiuk megkértek ,hogy a közeli bóltból hozzunk nekik valami nasit , amugyis pihentünk nem csúsztunk , így elmentünk.
Közben arra nem gondoltunk , hogy a bólt 7-kor zár így lesétáltunk a központba.
Már elég kihalt menet vólt nem jártak emberek az úton.
Mikor kiértünk a bóltból lehúzott melénk egy szürke mikrobusz. Egy sapkás napszemcsis alak ült a volán mögött ezt csak onnan tudjuk ,hogy letekerte az ablakot , hogy mondjon valamit. Eleinte  megijedtünk de aztán közelebb mentünk . Elég hejesnek tünt  a srác , bár alig lehett látni az arcát de a melette ülő sem lehett ronda de ez csak sejtés mert azt még ugyan nem láttuk.
Furi vólt mert angolok vóltak de szerencsére jók vagyunk angolból :) Azt kérdezték , hogy erre van-e a Vári Panzió (persze különös kiejtéssel monták de rögtön megéretettük hiszen....) az a panzió az Anitáéké.

*Anita szm.*
Meglepődtem mikor mondták mert anyu szokott szólni ha vendégek jönnek de aztán nem kérdeztem semmit , hogy mikor jelenkeztek be. Azt kérték ,hogy üljünk be és vezessük oda őket mert van hely , hátul még 3 fiú  ült de 9 személyes a busz. De mi nem szerettünk vólna hiszen idegenek. Megmontam ,hogy a miénk a panzió és ők azt kérdezték ,hogy mi honnan jövünk és hova megyünk. Mondtuk , hogy épp szánkozntunk és szánkozni megyünk XD  Összenéztek..
-errefele lehet szánkózni?-kérdezte az idegen aki vezetett
-persze, több hejt is-mondta Barbi
-miért?-kérdezetem
-talán mert még nem vagyunk fáradtak és elég rég szánkoztunk , ha nem lenne baj velettek mennénk...-mondták
-dehogy baj legalább megismerkedünk-mondtuk
-az autót itt hagyhatnánk mert elég csuszós az út és látom itt dimbes-dombos helyek vannak-monta hátulról valameik
-igen ide a parkolóba leparkolhattok-mondtam
Erre elindultunk gyalog.
-amugy én Barbi vagyok
-én meg Anita-mondtuk
Ők erre nem válaszoltak csak bólintottak. Épp azt súgtam Barbinak , hogy ez egy kicsit nem pofátlanság , hogy nem mutatkoznak be?
De erre Barbi csak annyitt mondott , hogy ő sem érti de majd biztos bemutatkoznak.
 *1 órával később*
*Barbi szm*
Nagyon jól éreztük magunkat de egy kicsitt rossz vólt , hogy az oszt.társaink nem igazán értették . mi már Anitával jól átvóltunk ázva és fázva erre mondtuk , hogy  már bemennénk.
-mi is szomjasak vagyunk-montda az eggyik-de még csúszhatnánk eggy  párat.
-akkor gyeretek be hozzánk inni és utánna még csuszunk-mondtam.
-rendben van-mondták.
Be is mendtünk nálunk nem vólt otthon senki. Elkezdtek vetkezni a fiuk , ugyanis eléggé be vóltak őltözve azért is nem tudtuk megállapítani , hogy hogy néznek ki , ráadásúl meleg is vólt a házban....
Szóval kezdtek vetkezni...igen vetkezni...xd  mire már levették a sapkát arra nagyon meglepődtünk....
Anitával egymásra néztünk és tátva maradt a szánk..... :O 

2 megjegyzés: