2012. december 31., hétfő

4.rész

Sziasztok! Későre de megérkezett a 4.rész , az ünnepek miatt nem tudtuk feltenni. Ha tetszik komizzatok :D és örülnénk ha megosztanátok fac-en!
*PuSsY*

*Orsi szemszöge*
Annyira megijedtem ,hogy hátraestem de valaki megtartott...és az a valaki Hazza volt. Nagyon jó érzés volt ahogy a karjában tartott felnéztem a zöld szemeibe és ő elkezdett mosolyogni.
A szemezésünket Barbi szakította félbe.
-én megértem jól érzitek magatok egymás karjaiban de itt az ideje megbeszélni a dolgot!-mondta Barbi
-igen itt az ideje ,hogy elmeséljétek mi is történt az utóbbi napokban! Vagyis , hogyan keveredett ide a One Direction?-kérdezősködtem mérgesen
-Anita megkérhetnélek ,hogy beszéljetek angolul?-kérdezte Niall Anitát angolul
-de Orsi tud?-kérdezte Liam
-igen-válaszol Anita
-Orsi angolul mérgelődj kérlek-mondta nekem Anita
-szóval elmesélnétek mi van?-kérdeztem....most már angolul

*Anita szm.*
Szóval egy fél óra alatt mindent elmeséltünk Orsinak de ő még mindig nem tudott lenyugodni.

*Orsi szm.*
Mindent elmeséltek nekem és megértettem ,hogy csak meglepit akartak , de még nem igazán tudtam lenyugtatni magam.
-bocsi de nekem le kell nyugtatnom magam ugy ,hogy felmegyek a szobámba!-mondtam nyugtalanul
-Orsi! Felkísérlek! hiszen én ijesztettelek meg ,hogy befogtam a szemed!-szólalt meg Harry.
-rendben gyere utánam!-mondtam unottan
Lefeküdtem az ágyba és Haz leült  az ágy szélére. Kezdtünk beszélgetni erről az egészről.
-nem hiszem el! ez csak egy álom , kérlek csípj meg!-mondtam behunyot szemmel Harrynek
-én jobbat tudok a csípésnél!-mondta
Éééss ekkor egyre közelebb éreztem magamhoz, már éreztem a lélegzetét az arcomon , nem mertem kinyitni a szemem és ekkor lágyan de szenvedélyesen megcsókolt! *.*
Mikor észhez tértem rögtön elnyomtam magamtól és fel áltam ,hogy lemenjek a többiekhez de Harry visszahúzott.
-most mi van? én ugy tudtam ,hogy én tetszek neked..-kérdezte Harry kétségbeesetten.
-mi van?-kérdeztem
-nem tünt fel ,hogy miért pont én fogtam be a szemed? ugyanis azért mert megbeszéltük Anitánitt ,hogy meglepit csinálunk neked és ők elmondták ,hogy azért én fogjam be  a szemed mert neked én tetszek!-magyarázkodott
-ahaa értem....de végül is:P-mondtam
-szóval akkor rájöttél ,hogy nem is volt rossz az a csók a kedvencedtől?-nézett rám sunyin azokkal a zőld szemekkel.
-hát miért esett volna rosszul?-kérdeztem sunyin
-akkor...
Ekkor közelebb lépett és megint megcsókolt *.*
Aztán lementünk a nappaliba.
Mi a lányok bementünk a konyhába forrócsokit készíteni.
A forrócsoki közben még beszélgettünk sokat de menniük kellet.:(
-maradjatok még!-mondtam
-de mennünk kell már 10 óra és anyudék is mindjárt hazaérnek-válaszolt Barbi.

*Barbi szm.*
Hazaértünk, Anitáék szülei még csak Vasárnap este mennek haza ,a tesója pedig haverokkal ment el , úgy ,hogy 2 éjjelre csak miénk a ház.:P
Vacsoráztunk és lezuhanyoztunk.Felmentünk a szobába pár sörrel a kezünkben és leültünk a földre beszélgetni.
Kb. 1 óra volt... Harry , Zayn és Louis már elég részegek...Niall alszik. Anita a fiukkal beszélgetett  már a mennyire az ittasokkal lehet beszélgetni. Én meg Liam pedig lementünk a konyhába. Mi hárman nem vóltunk részegek , főleg Liam...
-kérsz valamit?-kérdeztem Liamtől
-igen vizet-válaszolt
Töltöttem neki vizet.  Kezdtünk beszélgetni és nagyon jóba lettünk úgy éreztem és ráadásul nekem ő a kedvencem a 1D-ből de ő ezt nem tudja...
Kb. 3 óra lehetett mikor elaludtunk , mindenki egymás hegyén hátán.

*Reggel*
Kinyitom a szemem...
-Úúrr Isten-kiáltottam mikor megláttam Niallt magam mellett ugy ,hogy a szája tátva és  folyik ki belőle a nyál...mondjuk édes vólt de megijedtem és lestem az  ágyról ugy ,hogy bevágtam a fejem..de Niall felsegített.... Louis még aludt de felköltöttük őt is.
Lementünk a konyhába Anita és Harry épp az asztalnál teázgattak. Leültünk melléjük.

*Anita szm.*
Harryvel egymásmellet aludtunk a földön nem tudom ,hogy....és egyszerre ébredtünk fel ezért kimentünk és főztünk teát. Később a többiek is kijöttek.
Egyszer csak Zayn lépett ki egy boxerben a fürdőből. Szegénykém nem bírja az alkoholt és nagyon beteg volt az éjjel....a fürdőben aludt....Kijött és leült mellém.
-most egy kis törődésre van szükségem...-mondta ártatlanul Zayn
-milyen törődésre?-kérdezte hüje képet vágva Louis
-csak hüjülök...-röhögött Zayn
Erre én megsimogattam a hátát és ugy csináltam mint egy anya a fiának :P
-ó kicsikém menny és fürödj meg :P-röhögtem
-rendben anyu-vigyorgott Zayn és adott egy puszit az arcomra :)
-mi ez? papás mamást játszunk?-röhögött Liam
-kérekszépen répát...-vigyorgott Louis
-én meg 3 szendvicset- nevetett Niall..
Egész nap jól elvoltunk...filmet néztünk , gitároztunk és énekeltünk mind és beszéltünk Skype-n Orsival.
-a közelben nincs valami szórakozó hely?-kérdezte Harry
-de van itt Korondon egy híres diszkó a közeli városokból is idejárnak..de miért?-kérdeztem
-jó lenne elmenni-válaszolt Harry
-igen! meghívunk titeket , csak vezessetek oda minket-nevetett Zayn
Már 8 óra volt és kb. 10-re beszéltük az indulást  ugy ,hogy nekiálltunk készülődni.
Miután lezuhanyoztunk , hajat mostunk ,szárítottunk és vasaltunk eljött az idő a ruhaválasztásnak....nehéz dolog nálunk.
Végül ezeket választottuk:

Az én ruhám:

Barbi ruhája:
A fiúk ruhája:
Nagyon tetszett minden a fiúknak sokat táncoltunk de nagyon nem ittunk mert már a tegnapi elég volt. Egy kis idő múlva megérkeztek a kis utálatos sulitársaink akiket nagyon utálunk. Állítólag Directionerec de még a fiuk neveit  sem tudják normálisan leírni és kiejteni. Na mindegy nem érdekeltek hamar leráztuk őket.
Van egy fotós srác is a diszkóban de most nem csináltunk képet mert az  igaz ,hogy most nem ismerik fel őket a félhomályban , de a képet felrakják a a diszkó veboldalára és akkor már jól látszodnak.
Egyszer csak beindúlt a habgép is kiderűlt ,hogy ez egy habparty és nem is tudtuk...
Kép a buliról:

Nagyon jól éreztük magunkat , jó vizesek lettünk de nem zavart. 3 óra körül hazavánszorogtunk. Letusoltunk külön-külön , először a lányok...amíg a srácok tusoltak mi lefeküdtünk Barbival külön ágyba.
Egy kis idő múlva megérkeztek a fiúk is. Zayn mellém bújt be egy szál boxerbe...Barbi mellé pedig Liam. A többiek külön szobába mentek. Nemsokára elaludtunk.

4 megjegyzés: