2012. december 20., csütörtök

2.rész-Úúrrr Isten!! °.°

 Sziasztok!
Itt az újj réssz!
Olvassátok és komizzatok ha tetszik!
*PuSsY*

*Anita szm.*
Szóval rendkívűl meglepődtünk! Nem tértünk magunkhoz!
Legszivesebben kifuttunk vólna az útra és ordítottuk vólna ,hogy itt van a 1D!! Mindketten tombbóltunk ,szöktünk és sirtunk vólna de visszatartottuk mert tudjuk ,hogy a fiuk nem szeretik ha a rajongók letámadják őket.
-mi a baj lányok?-kérdezte Harold
-semmii semmi....-mondtam
-hátt semmi bajj...csakk épp most vált valóra az álmunk amúgy semmi külnös-mondta Barbi (hüjéneknézve a fiúkat)
-mért ti mos jösztök rá ,hogy mi kik vagyunk?-kérdezték
-nem ismertünk fel mivel eléggé be voltatok öltözve-mondtam
-hát mi azért is nem mutatkoztunk be mert ugy vettük észre ,hogy ismertek...-mondta Liam
-hát mégis honnan vettétek?-kérdezte Barbi
-pl. 1D telefonhát , overál stb-nevetett Zayn
És akk kezdődött a kérdezősködés:
-hogy kerültök ide,miért pont a mi panziónk ,hol van Paul ,meddig maradtok , hogy,hogy ilyen kisbusszal jötettek , csak igy ötön utaztatok ide - ezernyi kérdés merült fel bennünk
-hééé lányok lasabban!!!-mondta Niall a cuki szemeit ránkmeresztve 

Zayn szm.*
Szóval:
-az ünnepekre hazautaztunk vólna de sajnos a hófúvások miatt lekelett szálunk a legközelebbi reptéren
-a neten kerestünk erre a községre ami csendes ,nyugodt hejnek bizonyúlt
-Paul az ügyeinket rendezi mert az időeltolódások miatt nem tudunk Ausztrál turnéra menni.
-eggy ideig bitos ittmaradunk , még az ünnepekre sem érünk haza lehet...
-kibéreltük eztt a kisbusz és nincs személyzetünk mert itt nem nagyon ismernek minket szerintünk...és nem kell félnünk ,hogy letámadnak a rajongók s a paparazzik-meséltem a lányoknak
-hát igen rövidenn ennyi-mondta Louis-kielégítő a válasz?-kérdezte

*Barbi szm.*
Elég jól elbeszélgettük és elhüjltük az időt a forró tea mellet 
Közben megérkztek a szüleim és felmerűlt az az ötlet ,hogy ott aludjak Anitánit . Anyuék nem igazán értették a dolgokat de én csak annyit mondtam ,hogy majd mindent elmesélek és jó leszek.:D
Így elengedtek de persze ha nem rosszalkodunk.:P

*Louis szm.*
Anitáékig az út kb 3 perc állítólag de egy fél óra múlva még fél úton se vóltunk mivel :
Barbi nem fért a bőrében :P:))
-Loouuiis!!!.-kiáltott hátúlról Barbi
-igen?!-fordúltam meg mikor:
egy hógójóval keztem szemezni ami az arcomhoz vólt célozva és ekkor...pufff..."jó célzó"...:P
-nha várj csak ezt visszakapod-mondtam 
És hócsatázni kezdtünk.
Végül addig hüjéskedtünk ,hogy az út mellett levő patakban kötöttünk ki mindketten.

*Harry szm.*
Loui és Barbi elég jól elvóltak mármint a befagyott patakban:P
Mi rögtön a segiteni akartunk nekik de természetesen mikor a kezünket nyújtottuk belerántottak minket is :P
Kb az is 10 percbe telt ,hogy a jégen kiröhögtük magunkat :D

 *Aniata szm.*
Miután nagynehezen hazaértünk anyuéknak is bemutattam a fiukat.
És miután berendezkedtünk a vendégszobákba, megkajáltunk és letusoltunk már csak egy dolgom volt:
Kiudvarólni anyuéktól ,hogy mi is a fiukkal egy szobába aluggyunk . Végül megenedték de csak ha nem egy ágyba alszunk és nem csinálunk "semmi rosszat".
Én Barbival aludtam egy ágyba , de egy szobába a fiukkal.
*.* még bele se mertem gondolni ,hogy a világ 5 legédibb , legjobb , legrendesebb , legjóképübb pasijával alszom egy szobába...
vagyis a One Dirctionnel *.*

2 megjegyzés: