2013. január 26., szombat

11.rész.- a francba!!!!

Szevasztok! Megvan az új rész! Jó olvasást!

*Liam szemszöge*
Miután hazaszállítottam a lányokat az utolsó helyen , Barbinitt ittunk egy kapucsinot...mivel már úgy sem tudunk aludni , már van 3 óra. Közben megbeszéltük ,hogy ott alszok:D
-és akkor mit csinálunk?-kérdeztem
-nézzünk filmet!-mondta Barbi
-és mire gondoltál?
-LOL?
-még nem láttam de hallottam róla...nézzük:D
Leültünk és beindította Barbi a filmet.
Végig egymáshoz voltunk bújva és a végén megcsókoltam Barbit és ő szenvedélyesen visszacsókolt.Megfogta a kezem és felvitt a szobájába,gyengéden lefektettem az ágyba és levettem róla a poloját,majd ő is az enyémet és amikor már csak a boxer maradt rajtam és rajta a bugyi akkor szenvedélyesen kezdtünk csókolózni a csók csatát ő nyerte és a maradék ruhát is levettük akkor megtörtént...amikor végeztünk akkor a mellkasomra bujt ahogy szokott és aludtunk pár órát.*.*
*Zayn szm.*
Körülbelül 3 órakor felmentünk a szobánkba , egy darabig nem tudtunk aludni de aztán sikerült elaludni.
A másik szobában jó hangulat lehetett mert éjjel egy nagy röhögésre ébredtünk mindketten. Átmentünk és Louis feje tiszta hab volt. És mi is röhögésbe törtünk ki.

*Niall szm.*
Harryvel azt találtuk ki ,hogy megtréfáljuk Louist hiszen szülinapja van és nem tudtunk aludni. Gondolkoztunk ,hogy mit tegyünk de a jó öreg trükköt választottuk. Louis tenyerébe borotva habot nyomott Harry és én meg az orrát kezdtem el csikizni. Egy ideig nem voltunk lelkesek mivel nem reagált....és a másik kezével kapott oda:)) nem érdekelt...abba is nyomtunk. Megint csikiztem és mind a két kezével odakapott és úgy kezdtünk röhögni ,hogy Anitáék is átjöttek.:))ők sem bírták ki röhögés nélkül.
Szegény Louisnak tiszta hab volt a feje ,mikor rájött , hogy mi a helyzet akkor ő is elnevette magát:))Emlékezetes szülinap volt:)

*Barbi szm.*
Reggel Liam mellkasán ébredtem és megijedtem ,hogy vajon anyumék mit szólnak ha meglátnak...:/ Liam is felébredt és elkezdtünk öltözni és lementünk a nappaliba. Anyuék épp pakoltak de nem szóltak semmit. Készítettem egy kis pirítóst és megreggeliztünk. Utána visszamentünk Anitáni.

*Anita szm.*
A szüleim már készen voltak és Liamék is megjöttek .Mivel a szüleink együtt mentek így nem aggódok:)érezzék jól magukat.Barbi addig itt lesz nálunk mert a testvére sem lesz otthon és nem akar egyedül maradni.
Barbi szülei is megérkeztek. Elbúcsúzkodtunk és segítettünk bepakolni a cuccokat Barbiék autójába :D Mikor elmentek leültünk reggelizni. Barbi és Liam már ettek de a többieknek készítettem tojás rántottát .
Miután megreggeliztünk gondoltuk ,hogy elmegyünk a Nefibe kávézni.  
Kávézás közben a pultnál levő TV-n akadt meg a szemünk.
Mivel a Music Channel-en ezt mondta be Regina:
A Brit fiú csapat ... a One Direction jelenleg Romániában tartózkodóig. Ugyan is már több napja nincsenek otthon és nincs hír róluk , a menedzserük csak annyit mondott ,hogy nincs bajuk csak nem tudnak hazautazni és nagyon sajnálják ,hogy nem lehetek az ünnepeken a családjukkal de mihelyt hazaérnek mindent bepotólnak.  A hírek szerint legutóbb a gépük Marosvásárhelyt szállt le ,de most ,hogy hol tartózkodnak arról nincs hír. Amit a menedzser mondott valószinüleg  csak nyugtatás ,mert egy Londoni pletyka lap szerint a fiúk azért "menekültek" el mert egy időre visszavonulnak mivel nem ment jól a karrierjük mostanában. 
Reakciónk:
-ez mi?-kérdezte Louis-rólunk van szó?
-igen-elmondtuk ,hogy mit mondott Regina és ugyan ez volt a reakciójuk. 
-nem hiszem el...ez őrültség.-fogta a fejét Zayn
-ne aggódjatok nem lesz semmi baj-nyugtatgattuk őket
-de ezt akkor sem tudjuk elfelejteni könnyen -mondta Liam
Erre Barbi megcsókolta és ekkor elindultunk haza.
Útközben beszélgetni kezdtünk
-nem kellene valahogy elintézni ezt a pletykát?-kérdezte Niall
-mire gondolsz?-kérdezte Louis
-hát ,hogy valahogy hazautazzunk!!-mondta Niall....


Ez egy kicsit rövidre sikeredet de igyekszünk bepótolni ;) Reméljük tetszett :D sietünk!

3 megjegyzés: