2013. január 9., szerda

7.rész-éjszakai kaland...



Sziasztok! Bocsi ,hogy csak most de közbejött valami...de itt van az új rész :) Szerintünk már mindenki látta a Kiss You-t 
biztos mindenkinek tetszett , nekünk is nagyon! :D
Jó olvasást *PuSsY*

*Barbi szemszöge*
Vége lett a templomozásnak , siettünk haza ,hogy még kaját is  csináljunk mert nemtudjuk ,hogy Anita szülei mikor érkeznek. De.....amíg mi odamentünk köszönni a nagyszüleinkhez a fiúk előre mentek ,hogy ne az emberek között várjanak minket. Egy 10 perc múlva észrevettük ,hogy a fiúk az út szélén beszélgetnek egy öreg emberrel.... Hamar odasiettünk és láttuk ,hogy a fiuk csak röhögnek és nem értik mit mond a bácsi....
-hállám kié vagy fiam?-kérdezi az öreg Louistól
-what?-néz értetlenűl Lou , a többiek csak röhögtek
-nó háá beszéj magyarú!-mondta mérgesen az öreg (ilyen régies beszéddel)
Erre már mi is ott vóltunk és megmagyaráztuk a bácsinak ,hogy nem magyarok.
Egész uton röhögtük az öreget és elmagyaráztuk, hogy az öregebbek így beszélnek....:P Mikor hazaértünk már mindenki éhes volt de
a kaja kicsitt későre lett kész mivel tőltelékes káposzta vólt.

*Anita szm.*
Ebéd közben Zayn óldalba bökött és elkeztünk röhögni.
-készűlj fel ,hogy a szobába megint rádvetem magam-mondta Zayn suttogva
-kkhhmm....amúgy tényleg hova tüntetek ti az éjszaka folyamán?-nézett ránk Barbi
-jhhajj mi csak....nem tudtunk aludni és ,hogy ne zavarjunk átmentünk a másik szobába-magyaráztam
-ühhüüümm-nézett sunyin Harry
-szóval leszált elétek is a rózsaszin köd:P-nevetett teliszájjal Niall
-jha neeem...-huztam el az "e" betüt
-aha csak úgy átmentetek külön szobába "beszélgetni"...jha igen ez szokásos dolog..aha persze értjük mi-mondta Barbi
Mindenki egyszerre fölemelte a villáját , ránk néztek ,bólintottak uttána egymásra néztek , megvonták a vállukat és ettek tovább :P
Evés közben kitaláltuk ,hogy twister-eztni fogunk.
Elő is szereltem majd felvittem az eggyik  szobába.

*Niall szm.*
Ez a szőnyeg csak 4 személyes ezért előszőr Barbi, Anita, Harry és én játszottunk.
Elég érdekes poziciókat vettünk fel xD
A fiúk vagyis Harry és én ,főleg Harry töbször is letapiztuk a csajokat :P amire Zayn és Liam  ilyen pofákat vágtak :))


A másadik menetben Zayn , Liam , Anita , Louis játszottak...ott is sok minden történt.
2 óra játék után jól elfáradtunk , voltak ott elég érdekes menetek is de megérkeztek Anita szülei.

*Barbi szm.*
Anita szülei és az én szüleim megbeszélték ,ahogy minden évben most is átmegyünk Anitáni és eggyüt Karácsonyozunk +mi Anitával ünnepeljük Louis szülinapját (mert jó idelye Directionerek vagyunk):)
Megbeszéltem ,hogy még ma éjjelre Anitánit alhatok.
Liam hazakisért ,hogy összeszegyek pár cuccot még magamnak. Hazértünk és egyből siettünk fel az emeletre a szobámba , anyukám csak nézzet ahogy megyünk fel de visszamentünk és mondtam ,hogy csak segít összepakolni. A szobám nagyon tetszet Liamnak ,mondjuk csak magát és a 4 legjobb barátját láthatta a falon és szinte mindenhol:P
Én épp a szekrényemben bányásztam mikor Liam hátúlról megölelt és én szinte szívstoppot kaptam de megfordúltam és láttam ,hogy csak Liam
-mi a baj?...-kérdezte
-ööö semmi...tényleg semmi...csak itt áll előttem az a személy aki a szobámban a falamat díszíti a posztereken...de nem nagy dolog....csak épp valóra vált az álmom-magyaráztam
-olyan szép szemed van Barbi-közeledett Liam
-ne mondj ilyeneket-keztem el pirulni
-miért? én csak az igazat mondom-nézett rám kiskutyaszemekkel
-igen.igazat ami nállam hazugságnak számít-magyaráztam neki
-női logika...-forgatta meg a szemeit , majd közelhúzot magához , én a karjaimat a nyaka köré fontam és megcsókoltuk egymást. A csók végén egymáshoz tapadtak a homlokaink és közben suttogtam ,hogy mostmár indúlhatunk :) -biztos kész vagy?-kérdezi Liam is suttogva
-igen...mehetünk! amugy nem értem miért suttogunk?-kérdeztem nevetve
-énse de így romantiuksabb-válaszolt és még egyszer megcsókólt. Kézenfogva mentünk vissza Anitáni akik már a terített asztalnál ültek és gondolom minket vártak.
-végre!!! nem értem miért nem foghattunk neki az evésnek nélkülük?-mondta Niall a többieknek
-kössz Niall-nevettünk
A menü: paraszt csorba,lecsó és Anita kívánatára fagyi...(télen fagyit....igen Anita...)
A fiúk imádták ^^
Miután megvacsoráztunk elkeztünk készülődni mivel megyünk Orsini és elhívjuk a  Nefibe (az a kedvenc éttermünk a Nefelejcs).
Ruháink:

Anita ruhája

Én ruhám
Meg érkeztünk Orsini
Sokat beszélgettünk a fiúk kimentek cigizni ,vagyis csak Zayn cigizett de a többi is kikisérte.
-amúgy nektek nem is mondtam,hogy a múltkor mikor Harry felkisért nem csak beszélgettünk hanem csók is volt-mondta Orsi
-tényleg? az jó-mondtuk egyszerre.
-igen nem is hiszem el
Visszajöttek a fiúk is és Orsi hozott sütit , aminek Niall örült a legjobban...
-Orsi? mi megyünk a Nefibe lenne kedved jönni?-kérdeztem
-tessék? mond még egyszer nem figyeltem-mondta Orsi ,mivel Harryvel pusmogott nem figyelt
-jössz velünk a Nefibe?-ismételtem meg a kérdést
-ööö tényleg akartam is kérdeztni miért vagytok így öltözve...de inkább kihagyom
-és én ittmaradok vele!-mondta Harry
 Jha...nekünk persze leesett ,hogy min pusmogtak , vagyis biztos megbeszélték ,hogy itthon maradtak.

*Anita szm.*
-mi megyünk is!-mondtam
-jó szórakozást!-kacsintott Louis
Felhívtam Beát és Kittyt ,hogy legyenek kész mert ott vagyunk mindjárt....jha igen ők is jönnek :D
Bea és Kitty ruhája:

A lila a Kittyé a másik a Beáé.

*Orsi szm.*
+18
Miután elhúztak  a többiek felmentünk a szobámba és szó szerint Harry rögvest letámadott.....
Nekinyomott a falnak és vadúl kezdtünk csókolózni , Harry a polómat kezdte tépni rólam miután már róla is hiányzott pár ruhadarab , végül már meztelenül feküdtünk a szőnyegen és....
többit  a képzeletetekre bízzuk...xD
Közben felmásztunk az ágyba és kezdtem törölgetni a fejem mert Harry jól leizzaztott , mondjuk ő is izzat mint az állat...


Folytatást a következőrészben :) Puszi!
Iratkozzatok és komizzatok!!!
--

4 megjegyzés: