2013. január 11., péntek

8.rész-éjszakai kaland folytatás

Sziasztok itt az új rész, ez a rész nem túl nagyra sikeredett mivel mostanában nincs sok időnk írni....suli stb. Mindent megteszünk , hogy gyorsan legyen új rész. Minden héten min. 1 rész biztos lesz :)
*PuSsY*

*Harry szemszöge*
Orsival megtörtént....igen megtörtént aminek megkellet történnie :D
Miután lefeküdtünk egymás mellé magunkra húztam a takarót , nyomtam egy puszit Orsi homlokára és mindketten elaludtunk.

*Niall szm.*
Megérkeztünk az étterembe mindenki helyet foglalt egy nagy asztalnál és kicsi idő múlva már hozták az étlapot.
Mivel már vacsiztunk nem voltunk éhesek , mondjuk én még tudtam volna enni ,de a többiek sem rendeltek kaját én sem és nem is voltam annyira nagyon éhes.^^
A fiuk, vagyis mi sört rendeltünk , Liam Pepsit , Barbi Spritet , Anita Shweppet , Bea Fantát és Kitty is Fantát.
-Bea amúgy mi  Bencével?-kérdezte Anita Beától
-mostanság nem jó a viszonyunk...-válaszolt Bea

-én kérek egy somlóit:)-jelentette ki Barbi , terelve a szót
-mit?-kérdeztem
-egy desszertet-válaszolt Barbi
-akkor én is egy csokitorta szeletet-mondtam
-mi kérjünk valamit?-kérdezte Anita a többiektől
-igen jó lesz a somlói-mondták a többiek

*Anita szm.*
Miután megettük a desszerteket  és a fiuk legurítottak két adag felest is (igen erős a hazai :P) Kissé kezdték egyre jobban jól érezni magukat....ezért jobbnak láttuk elindulni hazafele. Miután odaértünk ahoz a 'bizonyos' parkolóhoz ahol parkolt egy 'bizonyos' autó. Mikor odaértünk egyből nevetni kezdtünk és ...
-"And all these little things"-ordította Barbi
-"Crazy crazy crazy till we see the sun..."-ismételten Barbi ordította
-én nem értem..nem is ivott semmi alkoholt....mit csinál Anita?-kérdezte Louis tőlem
Erre én:
-"And lett me Kiss you..."-válaszoltam Louisnak énekelve
-ti most a dalszövegekből ordítotok ki pár részt vagy mi?-kérdezi Zayn
-igen mindig ezt csinálják a Szekuritisek előtt-röhgött Bea
-kik előtt?-kérdezi Liam
-hát ők mindig kint ülnek az autóban és járnak terepszemlére ,hátha van közelbe valami baj...vagyis vigyáznak a rendre.
-és ti most azért ordítoztok ,hogy hallják meg?-kérdezi Niall
-hát mi jóba vagyunk velük...-néz fel Barbi Niallra

Észrevettük ,hogy észrevettek minket xD <---értelmes kifejezés...:P
Szóval mikor észrevettek elhúztuk a csíkot.
-basszus jó ,hogy nem mondtak semmit-fogta meg a fejét Niall
-miért mi mindig ezt csináljuk és nem történik semmi , innen is ismernek minket.:P-mondta Barbi , akinek nagyon jó kedve van. xD
Haza fele megtárgyaltuk ,hogy Bea és Kitty nálunk alszanak ...van elég hely
Mikor hazaértünk és letusoltunk stb. felmentünk a szobákba és Harry nem volt sehol de mi tudtuk mi a szitu...
Pizsi partyt rendeztünk és elkezdtünk párna csatázni amit a fiuk nyertek...konkrétan a földön feküdtünk úgy agyonütöttek a párnákkal
-kicsi a rakás!!!-kiáltotta Kitty
Amire a fiuk mind ránk szöktek . 

*Barbi szm.*
Liam jól rám szökött , kinyomta a belem.
A fiukat megtanítottuk pár magyar szóra: szeretlek , szép vagy , finom , étel...stb.
Elég furcsa kiejtéssel mondták.
Eléggé elfáradtunk úgy hogy elmentünk lefeküdni.
Én Liamal , Anita Zaynel , Kitty Beával , Louis Niallal és Harry pedig bíztos Orsiva aludt :P

Ennyi lenne a 8. rész :) a kövit még nm tudjuk mikor jön de igyekszünk :)
:*puszi

6 megjegyzés: