2013. január 20., vasárnap

9.rész-Karácsony és szülinap :)


Sziasztok! Megérkezett az új rész
Reméljük mindenkinek tetszik!!:)  jó olvasást!
 :D
 *PuSsY*
*Anita szemszöge*
Miután felébredtünk Zaynel átmentünk Barbiékhoz és ők is fel voltak kelve. 6 óra lehet most és Harry is most jött haza.
-hát te merre voltál?-kérdezi Harrytől Liam
-én a barátnőmnitt-nevetett
-szóval a barátnőd Orsi?-kérdeztem
-igen!-válaszolta
-nha de míg nem kelnek fel a többiek addig mi elkellene mennyünk vásárolni-mondta Barbi
Mivel Louisnak ma szülinapja és Karácsony és mi még nagyon semmit nem vettünk itt az ideje. Niall,Liam és Orsi már vettek ajándékokat de Zayn ,Harry ,Barbi és én még nem.
Úgy  ,hogy mire elkészültünk már mindjárt 8 óra volt így elindultunk.
A plázában megreggeliztünk és ittunk egy csokis shaket és elindultunk vásárolni.
Barbi Zaynell ment én pedig Harryvel.
Körbejártunk egy csomo üzletet és nagyjából minden megvolt, már  benéztünk Harryvel a cipőkhöz mikor valaki eltalált minket két cipővel.
Először azt hittem ,hogy Harry szórakozik de őt is megdobták. Utána gondoltuk ,hogy a polcról esett le de nem odajárt az a két cipő amivel megdobtak. Kezdtük keresni a helyét a két cipőnek de nem találtuk.
-segíthetek?-kérdezte egy elárusitónő
-nem köszönjük!-mondtam és Harry pedig nem értett semmit de  mondtam ,hogy csak segíteni akart de elküldtem.
Nagy nehezen megtaláltuk a cipők helyét a másik oldalon amikor megint eltalálta egy cipő Harryt.
-már megint ki volt?-kérdezte Harry és közben a vállát súrolta mert épp ott találta el a cipő.

*Barbi szm.*
Miután mindenkinek megtaláltuk a megfelelő ajándékot ,bementünk Zaynnel a kedvenc cipős üzletünkbe.
Ahol Anita és Harry is nézelődtek. Mikor megláttuk őket összenéztünk és mind a ketten ugyan arra a gonoszságra gondoltunk :)) Szóval mindketten megragadtunk egy cipőt és lebujtunk a polc mögé és megcéloztuk őket . Anita rögtön Harryre fogta de látta ,hogy őt is megdobták. Utána a két cipő helyét keresték és felénk tartottak ,de nem vettek észre mert átvándoroltunk egy másik polc mögé. Szegényeket egy elárusító nő is megállította és hülyének nézték őket, amin mi jól szórakoztunk....miután megtalálták a cipők helyét és indultak volna én megint jól megdobtam Harryt :)) már az agyvizük a plafont érte hamar kihúztuk a csíkot az üzletből.
Nem sokkal később a megbeszélt helyen találkoztunk ahol elpanaszkodták ,hogy mi történt velük.
-nézzétek meg az a tű sarkú nyomot hagyott a vállamon-mutatta Harry a felsőjét felhúzva.
-dúúúrva....-mondtuk egyszerre Zaynnel amire megböktem Zaynt és elnevette magát
-mit nevetsz? csak nem jártatok ti is abban az üzletben?-kérdezte Anita Zaynt
-hhaaha... neeemm....-válaszolt  Zayn:        
-biztos?-tette csípőre a kezét Harry
Arra már nem bírtuk a földön fetrengve röhögtünk és be vallottuk  "szörnyű" tettünket.
Sokkal jobban fogadták mind amire számítottuk...leszámítva azt ,hogy kétszer körbekergettek minket az egész plázában :D
De végül egy csókkal elintéztük...vagyis csak Zayn intézte el csókkal mivel én egyikőjüket sem smárolhattam le...
Haza mentünk ,be csomagoltuk az ajándékokat és elrejtettük.

*Anita szm.*
Barbinak Liam Payne-os pólot vettem

Orsinak  meg egy Harry Styles-es pólot
Zaynnek telefont mivel szánkózáskor összetörte a telefonját:P
 Louisnak  egy telefon hátlapot ,
Liamnek egy inget
Niallnek egy cipőtKittinek egy sapkát ,Beának egy nagyon szép táskát
Harrynek egy sapkát,Marcinak sálat,a tesomnak karkötőt..és mindenkinek sok-sok édeséget.

*Barbi szm.*
Anitának vettem egy cipőt,Harrynek is cipőt vettem,Niallnek karkötőt,Zaynek fülbevaot,Louisnak sapkát,Liamnek karórát,Orsinak pólot ,Kittinek egy inget,Beának találtam a pázában egy iszonyatosan jó nadrágot, a tesómnak meg egy csizmát..az anyuék ajándékát Anitával együtt vettük de , hogy mi volt az,az majd később kiderül ...


5 megjegyzés: