2013. január 23., szerda

10.rész.-Happy Birthday Louis :)

Sziasztok!Megjött az új rész! Olvassátok!

...az ajándék amit a  szüleinknek közösen vettük a tesoinkal egy 4 személyes bérlet, 3 hétre  Félixre. (ami egy velnesz központ és nincs annyira messze.)

*Niall szemszöge*
*este*

Vacsora után ami ,nagyon finom volt , a "nagy csapat" a Karácsonyfához vette az irányt....
Elkezdődött az ajándékozás. Nagyon sok jó ajándékot kaptam és úgy vettem észre ,hogy az én ajándékaim is tetszettek a többieknek. De azt most sok idő lenne felsorolni ,hogy miket kaptam és adtam.

*Liam szm.*
Az ajándékoknak nagyon örültem, szerintem örültek az én ajándékaimnak is.
Barbinak egy gyémánt köves nyakláncot vettem ami nagyon tetszett neki.

*Zayn szm.*
Nagyon tetszettek az ajándékok , remélem az enyémek is tetszettek nekik. A telefonnak nagyon örültem mivel már nagyon hiányoltam :)
Anitának vettem egy karórát amit Barbi segítségével választottam , mivel szerinte Anita ezt nézte ki magának.

*Barbi szm.*
Nagyon örültünk az ajándékoknak. Legnagyobb ajándék nekünk ,hogy itt van velünk az 5 legrendesebb fiú, és velük tölthessük a Karácsonyt!!
A szüleink is nagyon örültek az ajándékoknak.
-és mikor indulunk?-kérdezte apukám
-ööö....holnap-jelentettük ki
-mikor?-meredt ránk anyukám
-igen már holnap ott kellene lenni!-mondta Anita testvére
-rendben majd össze pakolunk-mondták a szüleink
Elővettük a gitárjainkat és a fa köré ültünk, sütiztünk ,  forralt bort ittunk és Karácsonyi dalokat énekeltünk.
Többnyire angolt énekeltünk de mind1 volt mert anyuék mindig sírnak a  lassú Karácsonyi dalokon. :,)
Körülbelül egy óra múlva ,miután kidaloltuk magunkat a tesóink elhúztak (csajokhoz,pasikhoz) , a szüleink pedig készülődni kezdtek a Karácsonyi estre. Amire úgy volt ,hogy mi is megyünk de másképp alakúlt....
Miután mindenki elment.....eljött az ideje a MEGLEPINEK ami miatt nem mentünk mi is...értitek xD...

Amíg Liam elhozta a másik 3 csajszit...vagyis Orsit ,Kittyt és Beát....elkezdtünk készülődni
Eredmény:
Anita ruhája:

Az én ruhám:
*Bea szm.*
Alig tudtunk elkészülni...szegény Liam már ki volt készülve.
Ruháink:
Az én ruhám:

Kitty ruhája:

Orsi ruhája:

*Anita szm.*
Miután mindenki megérkezett felmerült pár kérdés a fiukban. Vagyis Zayn magával rángatta Louist cigizni...nem tudjuk mit talált ki de elment vele Louis.
-nem kellene kicsit szülinapi hangulatot csinálni?-Harry
-megvan már...-mondtuk röhögve
-kaja , pia? nem kellet volna venni?-Niall
-van már!-mondtam
-akkor nem kellene előszerelni?-Liam
-már minden elő van készítve-válaszoltuk
-de valahová nem kellene kipakolni ,hogy legyen kéznél?-Harry
-ti ne törődjetek már minden kéznél van-mondta Barbi , de erre megérkeztek Louisék
-kössétek be a szemét és vezessétek utánunk!-utasítottam Liamnek
Louis nagyon meglepődött de mikor leértünk a pincébe mindenki meglepődött. Ugyanis ez nem csak egy átlagos pince,  hanem egy "különleges" pince :)  persze tele Louis ajándékaival. Többek közt ott tündököltek a gyönyörű torták.
Az eggyik tortát mi sütöttük titokban :)
A másik tortát közösen rendeltük :D
Nagyon örült neki Louis miután mindent megnézett és csináltunk sok-sok képet és felvágta a tortáit és ettünk belőle....(Niallnek kezdésből 3 szelet :D) elkezdődőt a nagy buli. Ott aztán minden volt....:)) ...szerencsére egyedül voltunk otthon :P  a keverő pultnál DJ.Malik volt természetesen :) 
Közben eszünkbe jutott ,hogy ma mit kell tennünk és fogtuk magunkat és kimentünk az útra,mindenki utánunk jött....
Elkezdtük kiabálni ,hogy Happy birthday Louis és ,hogy Superman :D És Louist...hát Louist szülinapja alkalmából jó megfürdettük a hóban :)) 
Később eleresztettünk egy csomó lampiont *.*
Meglepetésünkre Louis meghatódott és mi is...mindannyian oda mentünk és adtunk neki egy hatalmas ölelést.
Az ölelést Kitty csengő hangja zavarta meg mivel hívta valaki...és az a valaki Kitty egyik udvarlója volt...
-halo!-Kitty
-szia édes!-szólt bele az illető-Boldog Karácsonyt!
-neked is de most le kell tennem!
-Kitty gyere ide! na jössz?-ölelte meg hátulról Niall Kittyt (ugyan is elég jóba lettek  ;D)
-ki volt ez?-kérdezte Tom(akivel Kitty beszélt telefonon)
-senki de most mennem kell!
-hogy ,hogy menned kell csaknem más pasival vagy?
-a barátaimmal vagyok! de téged  ez mért érdekel?
-a csajom vagy!
-én nem tartalak a pasimnak már bocs...-és erre Kitty lecsapta a telefont 
--mi volt ez? valami baj van?-kérdeztük
Elmesélte ,hogy mit mondott Tom és vissza mentünk bulizni.
Jó sokáig tartott a buli. 4 óra után mindenkit haza szállított Liam ,és ő ott maradt Barbinit.
Én meg a másik 4 fiú felmentünk aludni....







2 megjegyzés: